ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΙΕΣ ΔΕΡΜΑ

ΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΙΕΣ ΔΕΡΜΑ

Αστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια ΑνενεργάΑστέρια Ανενεργά
 

Η διατροφή επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την κατάσταση του δέρματος μας. Η σωστή επιλογή των τροφών στο διαιτολόγιο μπορεί να μας χαρίσει δέρμα υγιές, σφριγηλό και γεμάτο λάμψη.

Η Βιταμίνη Α στον οργανισμό μετατρέπεται σε ρετινόλη, η οποία συμμετέχει στην παραγωγή νέων κυττάρων. Τροφές λοιπόν πλούσιες στη βιταμίνη αυτή όπως συκώτι, σολωμός, καρότα, σκούρα πράσινα λαχανικά και βερύκοκα δίνουν ελαστικότητα στο δέρμα, ενώ η έλλειψη τους δημιουργεί ξηροδερμία και ευερεθιστότητα.

Οι ξηροί καρποί, τα ψάρια, τα πουλερικά και τα αυγά είναι τροφές πλούσιες σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Οι βιταμλινες αυτές βοηθούν στη διατήρηση της ισσοροπίας του σμίγματος στο δέρμα.

Η βιταμίνη C έχει έντονη αντιοξειδωτική δράση και ενισχύει το κολαγόνο της επιδερμίδας με αποτέλεσμα να διατηρεί τη σφριγηλότητα του δέρματος. Επίσης βοηθά στη γρήγορη επούλωση των πληγών και στη μείωση των μαύρων κύκλων κάτω από τα μάτια. Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C είναι τα εσπεριδοειδή, οι πιπεριές, οι φράουλες και το σπανάκι.

Η βιταμίνη Ε που βρίσκεται στο σολωμό, στα όσπρια, στα αμύγδαλα και στο ελαιόλαδο είναι ισχυρό αντιοξειδωτικό. Εξουδετερώνει λοιπόν τις ελεύθερες ρίζες που ευθύνονται για τη γήρανση του δέρματος και προλαβαίνει την αφυδάτωση, την ξηρότητα και τη δημιουργία ραγάδων.

Άλλες σημαντικές αντιοξειδωτικές τροφές είναι το ρόδι, το πράσινο τσάι λόγω της περιεκτικότητας του σε πολυφαινόλες και τα μύρτιλα λόγω των φλαβονοειδών που περιέχουν.

Σύμμαχος των ελεύθερων ριζών είναι το κάπνισμα, η περιβαλλοντική μόλυνση και η ακτινοβολία.

Ο ψευδάργυρος είναι ενα ιχνοστοιχείο που βοηθά στη διατήρηση του κολλαγόνου και της ελαστίνης στην επιδερμίδα και καταπολεμά τις φλεγμονές και τα σπυράκια. Πηγές πλούσιες σε ψευδάργυρο είναι τα οστρακοειδή, το κοτόπουλο, τα κάσιους και τα καρύδια.

Το σελήνιο ένα άλλο ιχνοστοιχείο, έχει αντικαρκινική δράση γιατί μειώνει την καταστροφική επίδραση της υπεριώδους ακτινοβολίας στο δέρμα. Η έλλειψη του στον οργανισμό αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης καρκίνου του δέρματος. Το σελήνιο μαζί με τη βιταμίνη Ε έχουν αντιοξειδωτική δράση. Τροφές πλούσιες σε σελήνιο είναι οι γαρίδες, οι καραβίδες, ο τόνος, η ρέγγα, η σαρδέλα, το συκώτι και ο ηλιόσπορος. Οι πρωτείνες των τροφών και ιδιαίτερα των άπαχων κρεάτων, των πουλερικών, του αυγού και των οσπρίων σαν βασικά δομικά υλικά του οργανισμού αναπλάθουν τα κύταρρα του δέρματος και ενισχύουν την παραγωγή ελαστίνης και κολλαγόνου στο δέρμα.

Τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα καταπολεμούν τις δερματοπάθειες και ιδιαίτερα την ψωρίαση και επουλώνουν τις φλεγμονές του δέρματος. Πλούσιες πηγές τους είναι τα λιπαρά ψάρια και τα ιχθυέλαια. Ιδιαίτερα τα ω3 λιπαρά οξέα ενυδατώνουν το δέρμα και βοηθούν στην παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης.

Το συνένζυμο Q10 που έχει αντιγηραντική και συσφικτική δράση βρίσκεται στα λιπαρά ψάρια και στους ξηρούς καρπούς.

Το νερό τέλος ενυδατώνει την επιδερμίδα και απομακρύνει τις άχρηστες ουσίες. Για να διατηρήται η υγρασία του δέρματος πρέπει να καταναλώνονται 8 έως 10 ποτήρια νερό ημερισίως και πολλά φρούτα και λαχανικά. Το αλκοόλ και η καφείνη που είναι διουρητικά και αφυδατώνουν πρέπει να καταναλώνονται με μέτρο.

Για υγιές δέρμα λοιπόν πρέπει να περιορίζεται η κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών οξέων και απλών υδρογονανθράκων και να ακολουθείται ένα ισορροπημένο διαιτολόγιο με ποικιλία τροφών για επαρκή πρόσληψη όλων των στοιχείων που βοηθούν στην καλή υγεία του δέρματος καθώς επίσης και πρόσληψη ικανοποιητικής ποσότητας υγρών.

ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟΣ – ΔΙΑΤΡΟΦΟΛΟΓΟΣ - ΠΕΡΡΑΚΗ ΑΘΗΝΑ

Λίγα Λόγια για Εμάς

Το MEDIASPIS είναι ένα πρότυπο κέντρο παροχής αισθητικών δερματολογικών πράξεων. Παρέχονται υψηλού επιπέδου υπηρεσίες Ο χώρος είναι εξοπλισμένος με τα πιο σύγχρονα τεχνικά μέσα και άρτια στελεχωμένος με εξειδικευμένο ιατρικό προσωπικό με εκπαίδευση στο εξωτερικό.

Τελευταία Νέα

Προσφορές

Δείτε αναλυτικά τις προσφορές μας από την ενότητα E-SHOP του καταστήματος μας και σίγουρα θα βρείτε αυτήν που επιθυμείτε.

Newsletter